מחפשים לקוח

שיווק דיגיטלי שיביא לכם לקוחות

ללחוץ על הכפתורים הנכונים ולקדם את העסק שלכם בקלות.

 

בעלי עסקים רבים מחפשים את הנוסחה המנצחת לגיוס לקוחות חדשים ושימור הקיימים. בעידן הדיגיטלי בו אנו חיים המלאכה הופכת לפשוטה יותר, בלחיצת כפתור אפשר להעביר מסר לקהל יעד של עשרות אלפי אנשים, באמצעות תגובות בדיונים ניתן למצב את עצמנו כמומחים בתחומנו, מגוון רשתות חברתיות יוצרות לנו פונקציות חדשות וכל שעלינו לעשות זה לדעת להיות שם ולעשות בזה שימוש נכון. גלי מיכל חנן, הבעלים של "זוויות", משרד למיתוג אסטרטגי, לשיווק וניהול פרויקטים ומייסדת בית ספר מזורז לעסקים"Boost360", ,משתפת במספר טיפים שיעזרו לכם, יזמים ובעלי עסקים לשווק את עצמכם במדיה הדיגיטלית.

 

יש לכם טיפים מיוחדים עבור הלקוחות שלכם? צלמו סרטונים קצרים

עם התפתחות הטלפונים החכמים הפקת סרטונים הפכה להיות משימה פשוטה מתמיד. אחת הדרכים היעילות ליצירת מנגנון לגיוס ושימור לקוחות הינה הפקת סרטוני טיפים קצרים המשקפים את הידע והניסיון שלכם בתחומכם. חשוב לצלם סרטונים מסוג זה כשהטלפון החכם מונח לרוחב, כמו כן להימנע מצילום נגד כיוון האור ולהקפיד על שימוש במסר שייתן ערך בפתיחה ומסר מניע לפעולה בסוף כל סרטון. משפט פתיחה לסרטון יכול להיות משהו כמו: כך תקדמו את האתר שלכם בעצמכם ב-5 צעדים.  ומשפט סיום מניע לפעולה יכול להיות: רוצים לקבל עוד פרטים – היכנסו לאתר X, רוצים להתייעץ? התקשרו וכן הלאה. את הסרטונים הקצרים ניתן להעלות לערוץ היוטיוב שלכם, כמו גם לרשת הפייסבוק הידעתם? סרטון שמעלים ישירות לפייסבוק יכול לזכות לחשיפה גדולה יותר מזה שיעלה ליוטיוב, עם זאת כדאי לנהל ערוץ יוטיוב במקביל לסרטונים שעולים ישירות בפייסבוק היות והוא המנוע חיפוש השני בגודלו אחרי גוגל כמובן. לצד סרטוני הטיפים, חשוב לצלם סרטוני של תיעוד לקוחות בהם מצולמים הלקוחות שלכם, המספרים על מוצר או שירות שלכם.

 

רשימת דיוור- כלי שיווקי שפשוט עובד.

כחלק ממנגנון שימור וגיוס לקוחות, ניהול רשימת דיוור ושליחת מסרים נשארים כבר שנים כבעלי ערך ויעילותם נשמרת ככלי שיווקי עבור בעלי עסקים רבים ואפילו חברות גדולות. כיום קיימות מערכות רבות שמאפשרות לעשות מנוי בעלות סמלית ולשלוח מסרים  במייל או במסרון. עם זאת, בשל ריבוי קבלת מסרונים ושימוש לא נכון בכלי שיווקי זה יכול לעיתים להוביל להתעלמות מצד הלקוח או לבקשת הסרה מרשימת הדיוור ולכן חשוב להקפיד על כותרת מסקרנת, כזאת שתגרום להם לרצות לפתוח את המסר ולקרוא אותו, להשקיע בכתיבת מסר בעל ערך ללקוחות, המתקשר לעולם התוכן שלכם וגורם להם להתעניין וליהנות מהאינפורמציה שסיפקתם. לדוגמא: אם אתם מטפלים ברפואה משלימה תוכלו לשלוח מסר המציע טיפול ביתי למיגרנות בשיטת עשו זאת בעצמכם. אם אתם בעלי חנות בגדים תוכלו להציע בגד מקולקציה חדשה. בנוסף הקפידו להתאים את המסר לצורך תקופתי כמו עונות השנה, חופשות, חגים ומועדים, אירוע מיוחד בעסק שלכם או בחייכם האישיים וכיו"ב. מידי פעם תוכלו לשלוח גם מסר תודה או טיפ שייתן ערך ללקוח. 

 

שיווק בפייסבוק – שתפו בסיפורים אישיים

אחת השאלות הנפוצות בנושא שיווק בפייסבוק היא איך אפשר לגייס לקוחות דרך הפייסבוק?  בעלי עסקים רבים יודעים שפעילות ברשת הפייסבוק חשובה אך לא בדיוק יודעים כיצד לפעול בה ביעילות כך שיצברו קהל לקוחות פוטנציאלי. על פי רוב, יצירת פוסטים שמעוררים הזדהות הם בעלי סיכוי גבוה יותר למשוך לקוחות חדשים. ובכל זאת – איך יוצרים את אותה הזדהות? דרך אחת יכולה להיות באמצעות כתיבת פוסט המספר סיפור אישי של לקוח שהמוצר או השירות שלנו כבעלי עסקים פתר לאותו לקוח קונפליקט או סייע לו, מעצבת פנים למשל תוכל לכתוב על עיצוב יעיל ומקורי לדירה קטנה שיש בה הכל, לתאר את האתגר, לספר בקצרה על הזוג שחיים בדירה והצורך שלהם, זאת כמובן בצירוף תמונה של הלקוחות והפתרון היצירתי שלה. כשמפרסמים סיפור אישי יש לקבל את אישור הלקוחות לפרסום הסיפור, התמונה שלהם והתיוג.

 

לינקדאין – הגיע הזמן להגיב.

בעלי עסקים רבים בוחרים לרכז מאמץ ברשתות הפייסבוק והיוטיוב ובתוך כך נמנעים מפעילות ברשת הלינקדאין. רשת זו יעילה מאוד עבור בעלי עסקים המציעים שירותים לעסקים וארגונים. אילו פעולות בסיסיות מומלצות בלינקדאין? אז ככה. ראשית בנו פרופיל והקפידו למלא את כל השדות בדגש על הכישורים שלכם, אותם יוכלו החברים שלכם לאשר. חברו לקבוצות מקצועיות בהן תוכלו להגיב על שאלות בתחומכם אחת לכמה ימים, שתפו במאמרים מקצועיים שלכם או בכתבות מקצועיות שקראתם ואתם רוצים לשתף אותם יחד עם דגש על ערך ייחודי שיש לכם. אם אתם יועצים לכלכלת המשפחה ומתפרסמת כתבה על כך שהגורם מספר אחד לגירושין הוא כסף, תוכלו לשתף בכתבה ולכתוב 5 טיפים לניהול כלכלי יעיל כזוג.

 

רגע לפני שאתם מחדשים פעילות בניו מדיה,

קבלו מספר עקרונות נוספים:

שיווק 360- הקפידו לשמור על אחידות המסרים בכלל הרשתות החברתיות ואמצעי השיווק לצורך הטמעה מיטבית ומיקוד הלקוחות וליצירת שפה אחידה שתזוהה אתכם.

הקצו לוחות זמנים לפעילות בניו-מדיה והימנעו מכניסה לפעילות בצ'אטים שעלולים להיות משאבות זמן עבורכם.

הנעה לפעולה – בסוף כל פוסט,  סרטון או מייל הקפידו להניע לפעולה את העוקבים שלכם.

שלבו אייקונים של הרשתות החברתיות בהן אתם פעילים גם בעזרי מיתוג מודפסים.

הקפידו על כתיבה ממוקדת – פוסט איננו מאמר מקצועי.

פרגנו לבעלי עסקים בתחומים משלימים באמצעות תגובות / פוסטים ייעודיים.

 

רוצים לקבל בחינם מדריך לכתיבת תכנית עבודה שיווקית? לחצו על הקישור מלאו פרטים והמדריך בדרך אליכם http://zaviyot.co.il/zaviyot-marketing-guide/

 

הרשמו וקבלו טיפים ועדכונים בשיווק

רשמו אותי!

פרטיך התקבלו,

תודה!

054-360-4-360    office@zaviyot.co.il

 

הרשמו וקבלו טיפים בשיווק

רשמו אותי!

פרטיך התקבלו,

תודה!

רשמו אותי!

פרטיך התקבלו,

תודה!