להיות מנהלי השיווק של עצמנו: 

טיפים לשיווק העסק, השירותים והמוצרים בדרכים יצירתיות שהוכיחו את הצלחתן

 

כמה פעמים חשבתם על פתרון יצירתי לשווק את העסק שלכם? כמה פעמים ניסיתם לשווק בכל מיני דרכים שלא ממש צלחו? כמה פעמים חיפשתם שיטות מגוונות שיקדמו את המכירות שלכם בעסק? הכל מתוך רצון עז והרבה כוונה טובה להפתיע את הלקוחות ולהעלות מודעות למותג שלכם. כל בעל עסק באשר הוא יודע ששיווק זה כלי למשוך לקוחות, עסק בלי שיווק לא יכול לשרוד. גם חברות ענק יודעות זאת ולכן הן משקיעות בהתאם. במקרה של עסקים קטנים כמות המשאבים קטנה יותר ואנו הופכים להיות מנהלי השיווק של העסק שלנו, בין אם מדובר על מקצועות כמו עריכת דין, ראיית חשבון, מכולת שכונתית, חנות צעצועים, סטודיו לצילום, קוסמטיקה, אימון, טיפול ועוד. צוות משרד זוויות, למיתוג אסטרטגי וליווי עסקי משתף אתכם במגוון שיטות לשיווק העסק שלכם, כשנקודת המוצא שצריכה ללוות אתכם בבחירת אסטרטגיית השיווק היא מה יניע את קהל היעד לפעולה?

 

פעילות שיווקית ב- Offline

אנחנו נמצאים בעידן דיגיטלי שטומן בחובו מגוון אופציות שיווק מתקדמות בין אם מדובר ברשתות החברתיות, פרסום בגוגל, אפליקציות וכדומה. אך עדיין לכך, במקביל בעלי עסקים רבים יכולים ליהנות מהזדמנויות שיווק העסק גם ב offline: או לחילופין שיווק מסורתי.

 

הצטרפו לפעילות נטוורקינג – קיימים מגוון ארגונים בישראל היוזמים מפגשי נטוורקינג עסקיים באופן קבוע, המפגישים בין בעלי עסקים מתחומים מגוונים. מפגשי הנטוורקינג מאפשרים לנו ליצור שיתופי פעולה עסקיים ולהפגיש בין בעלי עסקים איכותיים שכנראה לא היו נפגשים בדרך אחרת.  הרעיון שעומד מאחורי מפגשי נטוורקינג עסקיים הוא: יצירת לידים שיגיעו דרך שיטת השיווק הוותיקה ביותר ה- Wom  (word of mouth), שיווק מפה לאוזן. בין ארגוני הנטוורקינג הקיימים בישראל: BNI, IBC, עסקים עושים עסקים, נטוורקינג ויין ושפע.

 

הציעו שיתופי פעולה לבעלי עסקים מתחומים משלימים – לאחר שמבצעים מפגשים עסקיים, מגיעים לכנסים ואירועים בתחומנו וצוברים קבוצת בעלי עסקים שמכירה אותנו, ניתן לבחור בעלי עסקים מתחומים משלימים עליהם נוכל להמליץ ומהם נוכל גם לקבל לידים והפניות. אם אני מעצבת תסרוקות לכלות אוכל ליצור שיתופי פעולה עם מעצבי שמלות כלה, בעלי אולמות אירועים וכיו"ב. מומלץ לתאם פגישה עם אותם בעלי עסקים לבחינת אופן שיתוף הפעולה.

 

מתגו את הרכב שלכם – רבים לא מודעים לכך אך הרכב שלנו הוא שטח פרסום מצוין. ניתן למתג אותו בכמה אופנים: באמצעות מגן שמש ממותג בשילוב מסר מניע לפעולה ופרטי התקשרות, מדבקות או אפילו דגלונים. חשוב שמיתוג הרכב יתאים למקצוע שלנו ולענף בו אנו עוסקים, כמו כן ברגע שמאמצים רעיון מסוג זה יש להקפיד על מראה הרכב, כי כעת הוא חלק מהפנים של העסק.  ואם אין לכם רכב מתגו את האופנוע או אפילו את התיקי האישי שלכם או אפילו הביגוד.

 

צרו אמצעי לקידום מכירות- כמעט כל לקוח ישמח לקבל מאתנו מתנה קטנה במקביל לשירות/ מוצר עצמו, לכן נוכל להתאים מתנה ששומרת עלינו בתודעתו ואלו רק כמה דוגמאות: אם אני בעלת מכולת שכונתית אוכל להעניק לכל לקוח עגלה למוצרים/ שקית רב פעמית נוחה וממותגת, אם אני בעלת חנות להדפסה על חולצות אוכל להעניק בתחילת שנת הלימודים חולצות בית ספר במתנה, בימים ספציפיים עד גמר המלאי וכן הלאה.

בכל רגע נתון כרטיס ביקור עליכם - נעשו בדיקות בארץ ובעולם שבהם פתחו לאנשים את הארנק ומצאו שכמעט בכל ארנק יש כרטיס ביקור של בעל עסק. מה שאומר שלמרות שהעידן התקדם כרטיס הביקור עדיין שותף פעיל לשיווק העסק שלכם בשטח. חשוב שכרטיס הביקור יהיה ממותג וישדר את מה שאתם משווקים. אל תתפסו בלי כרטיס ביקור אחרת אתם עלולים לפספס לקוח שלא ידע איך לחפש אתכם בגוגל.

 

הערכה חשובה: מומלץ לשתף כל פעילות שיווקית מסוג זה גם באונליין, אם למשל ניצור אמצעי קידום מכירות חשוב שבמקביל למיתוג שלנו נוסיף אייקונים של רשתות חברתיות בהן אנו פועלים.

 

פעילות שיווקית ב- Online

צרו באופן קבוע תוכן מסקרן ואקטואלי ושלבו תמונות איכותיות ומושכות, אותן תוכלו לקחת ממאגרים חינמיים (שגם בהם יש לקרוא את ההסכמים באופן מלא) אחד מהם הוא האתר  pixabay המאגד אלפי תמונות במגוון נושאים. את התוכן בצירוף התמונות תוכלו להפיץ ברשתות החברתיות ובמערכות דיוור. חפשו freeimages בגוגל.

 צרו דפי נחיתה ספציפיים למוצרים/ שירותים שלכם- גם באמצעות מערכות דיוור חינמיות כמו Viplus, בכל דף נחיתה מומלץ להעניק הטבה ייחודית לנרשמים כך תוכלו להתחיל את הקשר הראשון שלכם עם לקוח פוטנציאלי.

צרו ברשת הפייסבוק שיח יצירתי המשלב משימה מאתגרת, צילום ושיתוף. אם אני בעלת מסעדה למשל, אוכל לקדם בפייסבוק פעילות כמו זו: הצטלמו עם המנה שאתם הכי אוהבים, כתבו את המתכון המשוער ו -3 הראשונים שיהיו המדויקים ביותר יקבלו במתנה שובר לארוחה זוגית.

צרו מבצעים ייעודיים עבור הקהלים הספציפיים ברשתות החברתיות- בעלת עסק בתחום האופנה שיש לה דף עסקי המורכב מקהל של נשים בגילאי 22-32, תוכל להציע מבצע ייעודי לקולקציה עבור מלוות לכלות.

 

רוצים להתחיל להפעיל את תכנית השיווק השנתית שלכם ולקבל עוד טיפים לשיווק העסק? הנה מדריך חינמי להורדה: http://zaviyot.co.il/zaviyot-marketing-guide/  

הרשמו וקבלו טיפים ועדכונים בשיווק

רשמו אותי!

פרטיך התקבלו,

תודה!

054-360-4-360    office@zaviyot.co.il

 

הרשמו וקבלו טיפים בשיווק

רשמו אותי!

פרטיך התקבלו,

תודה!

רשמו אותי!

פרטיך התקבלו,

תודה!