גלי מיכל חנן | מנכ"לית ומייסדת

 

מנכ"לית ומייסדת זוויות, מפתחת מודל "דיאלוג חכם" בשיטת HTB, מומחית בשיווק, מיתוג אסטרטגי ובמשאבי אנוש. מרצה מבוקשת שהחלה את דרכה המקצועית בחברות גדולות במשק הישראלי כגון: קבוצת טלדור, ניופאן וקבוצת יורוקום. את זוויות ייסדה בשנת 2010. מידי שנה גלי מלווה עשרות עסקים ומייעצת לעיריות ברחבי הארץ.

 

גלי ילידת 1979, נשואה לשלומי ואם ל- 3 בנות, ליהי, נועה ושירה. בעלת תואר B.A במנהל עסקים עם התמחות במשאבי אנוש. גלי מאמינה שיצירת מערכת יחסים לאורך זמן יוצרת מגדילה את יחסי האמון ויוצרת יותר אוהדים.

 

 

זוויות | שיווק ומיתוג אסטרטגי בדגש על דיאלוג חכם

 

הצוות של זוויות מורכב ממומחים במיתוג, שיווק, ניהול פרויקטים, מנהלי רשתות חברתיות, אנשי מדיה, מתכנתים, ויועצים מקצועיים.  לאורך השנים נמנים עמותות, גופים  מוניציפאליים, עסקים קטנים וארגונים.

זוויות הוקמה מתוך ראיה שבנית מערכת יחסים מובילה לתוצאות טובות יותר ושלכל אדם, עסק או ארגון יש את מה שמייחד אותו ומבדל אותו מאחרים. כל לקוח שלנו הוא עולם ומלואו, אנו לומדים, מבינים ותופרים את החליפה המתאימה לכל לקוח וצרכיו ורק אז יוצאים לדרך!

 

 

מודל דיאלוג חכם I פיתוח מערכת יחסים רב ערוצית


היום הארגונים והעסקים לא מוכרים שירותים ומוצרים אלא מוכרים מערכות יחסים עם לקוחות ככל שמערכת היחסים בין הארגון לציבור לקוחותיו גדול יותר כך בהכרח ההישגים של הארגון גבוהים יותר. מודל דיאלוג החכם שפותח ע"י גלי מיכל חנן מנכ"לית זוויות, הנו מודל מקיף שלוקח בחשבון את הפרמטרים העסקיים וממנף אותם להצלחה שבעזרתו ניתן להטמיע תהליכים לבניית עסק מתקדם. הגדולה של המודל שהוא גמיש וניתן להתאימו כמו תפירה אישית לכל גודל וסוג של עסק.  

 

מטרת המודל "דיאלוג חכם" ליצור חוויה רגשית, חיבור ונאמנות למותג שייצרו בעבורו אהדה יותר גבוהה וקהל לקוחות מעריצים גדול יותר. דיאלוג במערך חכם הינו דוח שיח בין הלקוחות לבעל העסק ומאפשר לבעל העסק לפעול באמצעות קשת רחבה של ערוצי שיווק המותאמים לעידן החדשני והמתקדם. בעידן המודרני יצירת דוח שיח בין העסק לקהל לקוחותיו ולהיפך הוא היסוד להצלחת כל פעילות העסק מאז המצאת הטלפון החכם.

 

 

הקו המנחה של זוויות פועל בשיטת  HTB

 

השיטה מתמקדת בפיתוח מערכת יחסים רב ערוצית היוצרת הנעה לפעולה לטווח הארוך והקצר. מערכת יחסים שדרכה המותג מקבל זרקור ומעניק ערך מוסף לאוהדים שלו.

 

Human הנעה לפעולה

 

מדייקים את קהל המטרה, מי הוא, מה מאפיין אותו, מה הצרכים שלו, מה מפעיל את חושיו, מה מניע את רגשותיו, מושך את תשומת ליבו, איך אני צריך לפנות אליו, מהו מיקומו, מינו, גילו ואיזו מערכת יחסים הוא מחפש.

 

Technique מערכת היחסים

 

שימוש בקשת רחבה של ערוצי השיווק העומדים לרשותך  שתיצור מערכת יחסים מדויקת וכדאית בעבור הצדדים. כזאת שתשתמש באופן יעיל במשאבים שלך. ערוצי השיווק הם למעשה הטקטיקות של "דיאלוג במערך חכם" שמחברות בינך לבין קהל המטרה עמו אתה רוצה לפתח מערכת יחסים. דיאלוג בכל ערוץ שיווק שתבחר: שיווק באינסטגרם, שיווק בפייסבוק, פרסום שלט חוצות או מודעה בעיתון, דיור במייל, כנס, הרצאה וכדומה.

 

Brand הזרקור

 

יוצרים או מפתחים מותג ועליו שמים זרקור. שדרוג/חידוש המותג באמצעות בניית אסטרטגית מיתוג ברורה שמטרתה לתת זרקור על הייחוד שלו. החותמת של המותג זהו ערך המוסף שעליו נתבסס והוא שמוביל אותנו לאורך הדרך.אתה הופך להיות מגנט ללקוחות ולאנשים.  

 

לסיכום: מודל דיאלוג חכם מאפשר לך לקבל יותר אוהדים!  יותר הנעה לפעולה! פחות התנגדויות! יותר כסף!

מודל "דיאלוג במערך חכם" מתבסס על כלים וטכניקות לבנית מותג וניהול מערך שיווק רב ערוצי. אם ניקח ביחד את כל הכלים ונפעיל "דיאלוג חכם" נקבל מערכת יחסים מתמשכת שמובילה לתוצאות גדולות בהרבה ממה שהיינו יכולים לקבל אילו לא היינו מפעילים את המודל.

 

מודל "דיאלוג במערך חכם" זכה לפרס חדשנות מוניציפאלית על קליטה וניהול תושבים במערך חכם. פרס של משרד הפנים לשנת 2016 והוא הגיע להישגים מרשימים בין קהל לקוחותינו נימנים: עיריית ראש העין, מ.מ חריש, ועיריית ראשון לציון.

 

 

 

 

 

גלי מיכל חנן

הרשמו וקבלו טיפים ועדכונים בשיווק

רשמו אותי!

פרטיך התקבלו,

תודה!

054-360-4-360    office@zaviyot.co.il

 

הרשמו וקבלו טיפים בשיווק

רשמו אותי!

פרטיך התקבלו,

תודה!

רשמו אותי!

פרטיך התקבלו,

תודה!