ליווי והכוונה שיווקית לעסקים קטנים ובנוניים
 

מהו שיווק?
שיווק היא פעילות המקדמת מכירה. מוגדר לרוב כפעילות עסקית וחברתית, שבמסגרתה עוסק התאגיד בקידום המכירות של מוצריו או שירותיו. 

שיווק הוא סך כל הדברים שאנו עושים ו"מגישים" ללקוח כדי למשוך את תשומת לבו. למשל: שפה מקצועית ומושכת, נהלים,מסמכים, מיתוג פנימי וחיצוני, עזרים חיצוניים כגון לבוש וערוצי פרסום שונים .הפעילות השיווקית כוללת זיהוי לקוחות פוטנציאליים (קהל מטרה), זיהוי תת-קבוצה של לקוחות פוטנציאליים שכדאי לערוך אצלם פעילות שיווקית (קהל יעד). היא כוללת הבנה של יכולות הלקוחות לשלם, הבנת צורכיהם ורצונותיהם של הלקוחות, מציאת דרך לענות על רצונות אלה טוב יותר מהמתחרים כמו גם שינוי רצונות אלה, דהיינו יצירת ביקוש.

שיווק עסקי שמוביל לתוצאות
כאשר נרצה לשווק את העסק שלנו באחד מערוצי הפרסום. תמיד חשוב ליצור קונספט בין מיתוג נכון שיצור בידול, עיצוב גרפי שימשוך תשומת לב ומסרים שיגרמו ללקוח לבצע את הפעולה הנדרשת. זה לא משנה אם זה סטטוס בפייסבוק שנרצה שאנשים יקראו, מודעת בגוגל שנרצה לגרום לגולשים ללחוץ עליה, כותרת של מאמר שנכתוב בעיתון כדי שאנשים יעצרו ויקראו, פוסט בבלוג או דף נחיתה באתר – כל הנ"ל אמורים לגרום לצופה לבצע פעולה כלשהי. ולכן חשוב להיות הכי ממוקדים שאפשר. אם לא נהיה ממוקדים במטרה וננסה לתפוס כמה דברים במקביל – נצא בלי כלום.
 

אסטרטגית שיווק
בחינת וניתוח הסביבה העסקית והמצב הקיים בשוק הרלוונטי, בחירת שוקי יעד וגיבוש אסטרטגיית מותג, קביעת אסטרטגיית המיצוב התחרותית, גיבוש תמהיל השיווק ובניית תכנית השיווק, יישום תוכנית השיווק ובקרה על תכנית השיווק שבנינו.
 

תכנית WAKE UP ב-5 שלבים להזנקת העסק

איך זה עובד?
נלך איתך יד ביד  ביחד לאורך כל הדרך משלב התכנון ועד שלב הביצוע והליווי בפועל. נבנה אסטרטגיה, נכין תוכנית עבודה, נבנה מיתוג מנצח, ננסח עבורך תכנים שיווקיים, נבחר ערוצי שיווק, נדריך ונייעץ לך בערוצי שיווק נבחרים גם בערוצי שיווק מסורתיים וגם בערוצי שיווק אינטרנטיים

 

שלב 1- מטרות ויעדים

ניפגש לפגישת אפיון, הכרות ותיאום צפיות שיקדמו אותך עוד צעד בתהליך

נגדיר מטרות עסקיות שניתן להשיג ונגבש יעדים ברי השגה כמותיים ואיכותיים

נעשה מיקוד עסקי: כמה כסף אני רוצה להרוויח? כמה לקוחות אני רוצה שיקנו ממני?

נגדיר גם מטרות אישיות שיעזרו לך לתפקד ולהתנהל טוב יותר

נבדוק את הקיים לעומת מה שנרצה להשיג ונגדיר תקציב שיווק ברור

 

 

שלב 2- אבחון ובדיקת השוק

נעשה תצפית בעסק ואבחון מעמיק בזמן שהעסק שלך פעיל ונבדוק את אופן הפעולות שלך

נבדוק ,נגדיר מהם המתחרים ונזהה הזדמנויות שיתנו לך יתרון יחסי

נגדיר את מפת ה-SWOT  של העסק ונגבש החלטות לפני השלב הבא

ניצור דרכים ומוקדי משיכה עבור לקוחות קיימים

 

שלב 3 -תכנון אסטרטגי ותכנית ביצוע

בנית תכנית עבודה שיווקית ונבחר ערוצי שיווק המתאימים לך, לעסק שלך ולתקציב שלך

נתחיל ביצירת בידול תחרותי ונלווה אותך בבניית ערוצי השיווק מרמת התכנון ועד רמת הביצוע

בניהם: אתר אינטרנט, קטלוג מוצרים, דף פייסבוק, סרטונים, פליירים, שלט חוצות ועוד

ניהול וארגון – הגדרת תפקידים, כתיבת מסמכי עבודה ונהלים,  הדרכת עובדים וספקים, כתיבת מחירון ונהלי עבודה ועוד

 

שלב – 4מיתוג ושיווק

נגדיר את סל המוצרים, קהל היעד, סלוגן וגיבוש ויז'ואל מוביל

ננסח ונכתוב עבורך מסרים שיווקים-בערוצי השיווק הנבחרים, הכולל התנהלות מול גרפיקאי/ת ומתכנת בהתאם לצורך

נכוון ונדריך אותך לעבודה יעילה בערוצי השיווק האינטרנטיים והמסורתיים: פייסבוק, ברושור, גוגל, נטוורקינג, שיתוף פעולה, יחסי ציבור, עיתונות, שלטי חוצות, מדריך, דפי נחיתה ועוד

נתחיל לשווק ונראה איזה שיווק עובד יותר ואיזה פחות

 

שלב 5- הטמעת המותג ובחינת המצב

נעקוב אחרי אחוזי הגידול ופעילות השיווק השוטפת בעסק

נבדוק את תוצאות מערך השיווק, נבחן עלות מול תועלת

נכוון אותך כיצד מומלץ לטפל בהתנגדויות העולים מגורמים פנימיים, חיצוניים ואישיים

Closure נבדוק איפה אנחנו נמצאים היום ולא נשאיר קצוות פתוחים

נעשה שיחת סיכום וניתן לך צידה לדרך של ארגז כלים איכותי ועשיר

 

הרשמו וקבלו טיפים ועדכונים בשיווק

רשמו אותי!

פרטיך התקבלו,

תודה!

054-360-4-360    office@zaviyot.co.il

 

הרשמו וקבלו טיפים בשיווק

רשמו אותי!

פרטיך התקבלו,

תודה!

רשמו אותי!

פרטיך התקבלו,

תודה!